Je bent nog iets te jong om te spelen in de KNVB competitie maar je wilt wel al lekker voetballen en trainen. Ben je 5 of 6 jaar oud? Begin dan je voetbalcarrière bij de VV Noordbergum Pupillen.

De eerste kneepjes van het voetbalspel zullen stap voor stap worden bijgebracht. Niet alleen spelenderwijs leren omgaan met de bal maar ook goed omgaan met elkaar zoals dat in een teamsport hoort.

We beginnen eerste met enkele trainingen op de zaterdag en na een tijdje organiseren we vier tegen vier wedstrijdjes tegen andere verenigingen.

Voor meer informatie over het Mini Pupillenvoetbal of voor het aanmelden van uw zoon/dochter kunt u contact opnemen met via het VV Noordbergum contactformulier of op telefoonnummer 06 5468 6836.